Gyakori kérdések és válaszok

A termék átvételétől számított 14 napon belül van lehetőség a szék visszaküldésére, ennek költsége minden esetben a vásárlót terheli és céges vásárlók nem élhetnek vele, kizárólag magánszemélyek.

Mindegyik irodai forgószéknél állítható a magasság gázlifttel, tárgyalószékeknél vagy foteleknél értelemszerűen nem állítható.

Egész napos üléshez érdemes a jobb minőségű „ergonomikus” székek között válogatni, ezek többsége akár 10-12 órás használathoz is ideális. Ha szó szerint egész nap, 0-24 használatban van a szék – például portaszolgálaton vagy diszpécsereknél –, akkor az úgynevezett „24 órás” szék kategóriát szoktuk javasolni.

Kialakult probléma esetén a szék önmagában nem jelent megoldást, viszont megelőzés szempontjából érdemes beruházni rá. Egy jól személyre szabható ergonomikus, deréktámaszos székkel sokat tehetünk az egészségesebb testtartásért, de megszüntetni sajnos nem fogja a meglévő gerincferdülést.

Természetesen sok olyan szék van a kínálatunkban, amelyek karfája állítható. Ezt minden esetben feltüntetjük az adott modell adatlapján.

Anyagminőség (pl. váz anyaga vagy a szövet kopásállósága), állíthatóság és márka – ez a három fő tényező befolyásolja leginkább az árat.

Bizonyos termékek a csomagolásukból vagy a méretükből kifolyólag speciális szállítási módot igényelnek, például a gyártó szállítja ki egyenesen a végfelhasználóhoz, saját teherautóval. Utánvétet a gyártó sajnos nem tud kezelni.

Körülbelül 30 féle szék van kiállítva, tehát korántsem a teljes kínálat. Ha konkrét termék érdekli az ügyfelet, érdemes előtte érdeklődni elérhetőségeinken, hogy tartunk-e abból a típusból mintadarabot.