Szállítási feltételek

A házhozszállítás munkanapokon történik, csomagolási költséget termékeink után nem számítunk fel!

Szállítási költségek:

  1. Személyes átvétel Forgách utcai üzletünkben: Ezen fizetési mód választása esetén szállítási költség nem terheli az ügyfelet.
  2. Banki átutalás (előre): földszint bejáratig bruttó 2.540 Ft, emeletre bruttó 6.350 Ft.
  3. Utánvétes fizetés: földszint bejáratig bruttó 2.540 Ft, emeletre bruttó 6.350 Ft.

A webáruházban való vásárlás feltétele, hogy a Vásárló a megrendelés során magyarországi szállítási címet jelöljön meg. A banki átutalással történő vásárlás esetén a szállítás további feltétele, hogy a Vásárló a megrendelt termék vételárát és kiszállítási díját megfizesse.

  • A megrendelt termék vételárán felül a Vásárló köteles a kiszállítási költséget (amennyiben van) is megfizetni a Szolgáltató részére.
  • A kiszállítás költségét a Szolgáltató határozza meg a Vásárló által megrendelt termék(ek) árának és mennyiségének figyelembevételével.
  • Szolgáltató viseli azt a többletköltséget, ami a termékszállítási akadályokkal összefüggésben merül fel.
  • Szolgáltató a megrendelt termék kiszállításáról Magyarország teljes területén futárszolgálattal vagy saját autóval gondoskodik.

A termék megrendelésekor javasolt, hogy a Vásárló telefonszámát adja meg a Szolgáltató részére, így szükség esetén a Szolgáltató, illetve megbízott szállítója telefonon is kapcsolatba tud lépni a Vásárlóval.

A termékszállítással összefüggő további tudnivalók

Szolgáltató megbízott szállítója a megrendelt terméket a szállítási címként megjelölt helyen tartózkodó személynek adja át az átvevő személy átvételi jogosultságra vonatkozóan tett nyilatkozata után. A Vásárló elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a terméket nem a megrendelést leadó veszi át, ha egyébként a Szolgáltató a terméket a megjelölt szállítási címen adta át.

A Szolgáltató kizárja a felelősségét a szállítás várható időtartamának elhúzódása miatt abban az esetben, ha a szállítási késedelem a Szolgáltató működési körén kívül álló okból – így különösen szélsőséges időjárási viszonyok, nagyszámú megrendelések, külföldi beszállító késedelme – miatt következik be.

A Vásárló felelőssége a termék csomagolásának, mint hulladéknak a megfelelő elhelyezéséről gondoskodni.

Figyelem: Ha a szállítmányozási cég sikertelenül próbálja meg kézbesíteni a fuvarszállítmányt a szállítási címre (pl. senki nincs a címen az átvételhez), akkor felveszi Önnel a kapcsolatot. Ezután lehetőség lesz a rendelés újbóli kézbesítésére, a szállítmányozási cég számára megfizetett további díjazás fejében. A további díj összege a kézbesítési címtől függ; erről a szállítmányozási cég az újbóli kézbesítés előtt tájékoztatni fogja.

székek összeszerelése felár ellenében történik. Ennek részleteiről érdeklődjön kollégáinknál!

Esetleges reklamációját kérjük, jelezze felénk a info@pannontheta.hu e-mail címen, a (36-1) 412-0488-as telefonszámon, vagy a Pannon-Theta Kft – 1139 Budapest, Forgách utca 9/B. postai címen.

Lehetőség szerint adja meg a rendelésszámát, a termék cikkszámát és darabszámát és a probléma leírását, ill. az esetleges mennyiségi eltérést vagy a szállítási sérülést. Kollégáink mindent megtesznek a gyors ügyintézés érdekében!