Szállítás és fizetés
A házhozszállítás munkanapokon történik, csomagolási költséget termékeink után nem számítunk fel!
Szállítási költségek:
-
-
- Személyes átvétel Forgách utcai üzletünkben: Ezen fizetési mód választása esetén szállítási költség nem terheli az ügyfelet.
Üzletünkben készpénzzel illetve bankkártyával is fizethet! - Banki átutalás (előre): földszint bejáratig bruttó 3.900 Ft, emeletre bruttó 6.400 Ft. (akció: jelenleg ingyenes a szállítás!)
- Utánvétes fizetés: földszint bejáratig bruttó 3.900 Ft, emeletre bruttó 6.400 Ft. (akció: jelenleg ingyenes a szállítás!)
- OTP SimplePay online bankkártyás fizetés: földszint bejáratig bruttó 3.900 Ft, emeletre bruttó 6.400 Ft. (akció: jelenleg ingyenes a szállítás!)
- Személyes átvétel Forgách utcai üzletünkben: Ezen fizetési mód választása esetén szállítási költség nem terheli az ügyfelet.
-
FONTOS: A megrendelt mennyiségtől függetlenül csak egy szállítási költséget számítunk fel, tehát NEM termékenként értendő!
A webáruházban való vásárlás feltétele, hogy a Vásárló a megrendelés során magyarországi szállítási címet jelöljön meg. A banki átutalással történő vásárlás esetén a szállítás további feltétele, hogy a Vásárló a megrendelt termék vételárát és kiszállítási díját megfizesse.
- A megrendelt termék vételárán felül a Vásárló köteles a kiszállítási költséget (amennyiben van) is megfizetni a Szolgáltató részére.
- A kiszállítás költségét a Szolgáltató határozza meg a Vásárló által megrendelt termék(ek) árának és mennyiségének figyelembevételével.
- Szolgáltató viseli azt a többletköltséget, ami a termékszállítási akadályokkal összefüggésben merül fel.
- Szolgáltató a megrendelt termék kiszállításáról Magyarország teljes területén futárszolgálattal vagy saját autóval gondoskodik.
A termék megrendelésekor javasolt, hogy a Vásárló telefonszámát adja meg a Szolgáltató részére, így szükség esetén a Szolgáltató, illetve megbízott szállítója telefonon is kapcsolatba tud lépni a Vásárlóval.
Szállítási határidők:
Bizonyos termékeket raktárkészletről szállítunk, egyes termékek viszont csak a megrendelés után kerülnek legyártásra. A termékek adatlapján ezt Raktáron illetve Csak rendelésre gyártva sorokkal jelöltük. A gyártandó székek várható szállítási idejéről kollégánknál tud tájékozódni elérhetőségünk valamelyikén. A raktáron lévő termékeket a szállítási címtől függően átlagosan 3-7 munkanap alatt szállítjuk, amennyiben ez esetleg valamilyen oknál fogva csúszna, arról telefonon értesítjük a megrendelőt. Ha esetleg bizonytalan egy termék elkészülési idejét illetően, vagy érdeklődne a pontos szállítási napról, kérjük keressen minket elérhetőségeinken!
A termékszállítással összefüggő további tudnivalók
Szolgáltató megbízott szállítója a megrendelt terméket a szállítási címként megjelölt helyen tartózkodó személynek adja át az átvevő személy átvételi jogosultságra vonatkozóan tett nyilatkozata után. A Vásárló elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a terméket nem a megrendelést leadó veszi át, ha egyébként a Szolgáltató a terméket a megjelölt szállítási címen adta át.
A Szolgáltató kizárja a felelősségét a szállítás várható időtartamának elhúzódása miatt abban az esetben, ha a szállítási késedelem a Szolgáltató működési körén kívül álló okból – így különösen szélsőséges időjárási viszonyok, nagyszámú megrendelések, külföldi beszállító késedelme – miatt következik be.
A Vásárló felelőssége a termék csomagolásának, mint hulladéknak a megfelelő elhelyezéséről gondoskodni.
Figyelem: Ha a szállítmányozási cég sikertelenül próbálja meg kézbesíteni a fuvarszállítmányt a szállítási címre (pl. senki nincs a címen az átvételhez), akkor felveszi Önnel a kapcsolatot. Ezután lehetőség lesz a rendelés újbóli kézbesítésére, a szállítmányozási cég számára megfizetett további díjazás fejében. A további díj összege a kézbesítési címtől függ; erről a szállítmányozási cég az újbóli kézbesítés előtt tájékoztatni fogja.
A székek összeszerelése felár ellenében történik. Ennek részleteiről érdeklődjön kollégáinknál!
Esetleges reklamációját kérjük, jelezze felénk a info@pannontheta.hu e-mail címen, a (36-1) 412-0488-as telefonszámon, vagy a Pannon-Theta Kft – 1139 Budapest, Forgách utca 9/B. postai címen.
Lehetőség szerint adja meg a rendelésszámát, a termék cikkszámát és darabszámát és a probléma leírását, ill. az esetleges mennyiségi eltérést vagy a szállítási sérülést. Kollégáink mindent megtesznek a gyors ügyintézés érdekében!